im really sorry !!!!




ehem2 ! assalamualaikum ... hye ! hye !
awk kat sana,merajuk eh ?
nak upah cekelatttttttttttttttt ?
 
 laaaaaaaa,
xnak jugak ? oke .... what bout lolipop???

amboi ! lajunyaaaaaa dia teleng kepala ! tak maw jugaaaaaak ye ?
lehaiiiii tahu lah merajuk ..
tapi tolong jangan buat muka mcm ni ! muka yang kau suka sangat buat masa kita skype ! opssss ! :p
 
 
heheheheheheh ! 
sengeh lah tuuuuuuuu ! kan ? kan ? jangan cover laaaah ! tak yah nak tutup2 muka ! 
aku tahu :p
 

yee ! yee ! 
aku serious ni
aku dah explain kan .. aku dah mintak maaf kan ...
so  please ! please ! please ! 
give me  FIRST CHANCE
disebabkan kita terlalu jauh dari mata kasar
tapi dekat di HATI ..  *batuk*
 aku mampu bagi gambar hiasan jelaaa
now
 kita ikat janji oke?
 
 
kononnye yang kiri tangan kau yang kanan tu tangan aku lah !
what ???
tak cukup ehh !
 k ! k !
 nah ...
amek padlock !
amek kunci !
now amek kunci tu baling dalam laut china selatan !
maksudnya kat sini kau pegang JANJI ni oke !
SITI THAHIRAH TAK KAN BUAT LAGI PERKARA BODOH MCM TU  ! 
 
 
 
 
 
jauh mana aku pergi , hati ni kuat pilih kau setia sabar tunggu kau
 aku sayang kau , aku tak nak hilang kau,
aku ni jenis xfikir panjang, gelabah lebih !
tapi !
aku buat semuanya betul2 bersebab
dan
aku betul2 harap kau faham
kali ni aku tahu aku kecewakan kau !
aku buat kau marah !
aku buat kau alirkan air mata kau..
sekali lagi aku mintak maaf ya sayang ?
 
 
 
 
and pleaseeeeee ! pleaseeeeeeeeeee !
 
 
  kau tahu kan ! 

so ......
 
 
 
 
i really ! really ! really !
 
 
 
 
SAYANG ! READ THIS !






ni ja yang aku mampu untuk buat kau senyum tersengeh balik .. tu pun KALAU entry yang aku buat ni mampu buat hati kau tersentuh ..
PLEASE FORGIVE ME ! 
lepas baca ni ..
BBM  !!!





THE END ! 
 
 
 
 
 
 
 

ikhlas dari hati !
untuk kau !
(.....)

TERIMA KASIH KERANA RINGANKAN MATA BACA ENTY TYRA

0 comments: